voi mai fi

Voi mai fi aici.
Și mâine și poimâine și săptămâna viitoare. Poate chiar un an. Poate doi. Dar despărțirea aia relativă cu care am amăgit eu timpul va trece și vom fi iar împreună dar… nu pentru totdeauna.

Dar să mă cauți
în tăcere.
Să mă cauți și să-mi spui din nou tot ce-ți trece prin minte
te voi aștepta
la același geam,
cuminte.

Voi mai fi aici. Nu îți promit c-o să mă și vezi însă. Nici dacă îți arunci în regrete ochii tăi albaștri, căprui, negri sau verzi.
Nu o să mă vezi.
Nici pentru o zi și nici pentru o veșnicie
nu poți să mă amăgești
ori de câte ori vrei tu
în neștire iubitule
în neștire.

Dar să mă cauți
și să urli cât de țin plămânii după mine.
te voi auzi
voi plânge mărunt
îmi voi strânge inima în pumni
și voi pleca de la geam,
cuminte.

Dar să mă cauți…
Voi mai fi aici.
să te aud din nou
să ascult tot ce nu-mi zici.

Voi mai fi aici.
11221801_841989689181734_5405246354818129946_o

Leave a Reply

