suflet pe viitor

Va trece timpul, vor trece toate. Îți vor trece rănile, vei vedea. De fapt, nu vei vedea dar le vei simți vindecate. Vei putea iubi din nou; la fel de sincer, cu aceeași bucurie în ochi. Ai niște ochi foarte frumoși, știi? Căprui, cu gene ce par să nu se mai termine și cu un zâmbet dulce, prea dulce. Și vorbești mult.
Acum când citești asta ar trebui să fii mai femeie decât cea care scrie rândurile astea și sper că vorbești la fel de mult. Sper ca cineva să te iubească pentru asta.
Știi, e târziu acum dar simt nevoia să-ți scriu toate astea. Vei uita unele lucruri. Poate e mai bine așa dar… dar nu-ți uita niciodată sufletul pe undeva. Sper că-l mai ai. Și da, chicotesc acum gândindu-mă la ce față de copil bleguț ai făcut. Nu știi pe unde-ți umblă sufletu, așa-i?
hm
Nu cred că mă voi schimba prea mult. Te-aș judeca în avans pentru toate deciziile proaste pe care urmează să le faci. Dar ai pătimit deja destul. Cred. Sau nu e niciodată prea mult?

Uite ce e, eu, tu, nu am avut o viață ușoară dar am supraviețuit. Nu a vrut uneori viața asta să fie miloasă sub nicio formă. Mă vedea doborâtă la pământ și i se părea că mai pot duce. Și mă lovea iar și iar…

Îți mai amintești câte nopți am plâns? Multe. Poate prea multe. Dar învățasei tu ceva; cică dacă plângi îți cureți ochii și vor fi mai luminoși după. Dar trebuie să te și oprești din plâns copilă.

Ai fost înzestrată cu un suflet așa bun că mă sperii uneori. Taci, treci cu vederea, nu vrei să te cerți, îți verși demonii pe bucăți de hârtie din agende (căci da, ai mai multe) și îți zici că va fi mai bine. Poate mâine, poate cealaltă mâine…

Sper că încă mai scrii.
Eu sunt nesigură pe fiecare cuvânt. Mi-e frică că la un moment dat tot ce fac va fi în zadar. Și doare tare gândul ăsta. Nu fi fraieră ca și mine. Încă îmi lipsește puțină îndrăzneală să pot zbura pe bune. Dar o voi face. Îți promit.
Știu, știu că am încălcat multe promisiuni dar nu am făcut-o cu intenție. Vreau să reții asta.

Și mai sper că încă îți regăsești personalitatea în părul roșcat și că găsești bucurie într-o ceașcă de cafea și o carte.
Te rog, în cartea ta.
A mea.
tumblr_o0hybz1syx1s6zqvxo1_540

Leave a Reply

