Jurnal de revistă. 3

Fredonam uneori cântecul al cărui rol l-am înțeles mai târziu, ”Timp, încotro mergi? Spre ce meleaguri noi, grăbit, alergi? Cum… Poți într-o zi, să schimbi în oameni mari, niște copii?”

Iar noi eram încă copii.

Aveam o generație frumoasă și undeva în sufletul meu știam că voi ajunge să-i cunosc pe toți. Sau era și ăsta un alt vis în care am crezut poate mai mult.

Până în punctul acela începusem însă să-mi cunosc colegii. Recunosc, eram sceptică în privința multora. Dar nu aveau ei vreo vină, eu nu reușeam să trec peste niște limitări de gândire date de faptul că nu voiam să își bată joc de mine și nu voiam să urăsc locul ăla.

Luasem deja primul ”2 micuț, elegant și durabil” și deja îmi contestam singură capacitatea de a învăța. Nu mai era nimeni acolo să mă ierte dacă am uitat să-mi fac vreo temă importantă sau să-mi învăț.

”Oare așa e când ești adult? De ce nu m-a lăsat mama să mă duc la coregrafie? Dacă nu o să îi pot face pe ai mei mândri de mine?”

Nu copilă, nu asta înseamnă să fii adult. Asta înseamnă doar că ești într-un proces continuu de dezvoltare. Vei afla mai târziu cum e să  fii adult. Și nu știu dacă îți va place.

Și nu prea îmi place.

Prinsesem glas și simțeam cum mi se conturează niște aripi. Nu aveam multe activități zilnice, mergeam la liceu detestând fiecare autobuz, mă întorceam pe jos acasă, îmi făceam lecțiile, uneori mă plimbam și apoi îmi pierdeam timpul citind.

Nu găseam activitate mai frumoasă decât asta. Timid, reîncepusem să mai și scriu din când în când. Cu mai puțină timiditate pășeam însă la ședințele de voluntariat.

Învățam lucruri. Aflam că pot face multe lucruri. Urma să avem primul proiect.

Va urma

tumblr_oeeyjsk1oy1tiyj7vo1_500

Leave a Reply

