câteva motive

Îmi dădusei motive să te uit. Îmi păreai fericit și pentru că te iubeam în tăcere, am considerat că e bine să te las să fii fericit. Chiar dacă nu erai fericit cu mine. Și asta nu mă făcea fericită… nu pe deplin.

Știi de ce eram însă fericită? Că aveam pentru tine genul ăla de iubire care sacrifică tot. Și eu îmi sacrificasem un pumn de sentimente, o mare de gânduri, un cer de vise și… toate pentru tine… toate ca să accept că vreau doar să te văd fericit.
Atâta timp cât te mai pot vedea
Ce mai conta?

Dar nu-mi dădusei niciun motiv să continui să sper.


Mă trezisem la prima alarmă și mi se părea extrem de dubios acest lucru. Am rezistat tentației de a mai rămâne în pat. Aș fi vrut să pot spune că va fi o zi bună sau una rea. Dar era mult, mult prea devreme. M-am împiedicat de 3 ori până să ajung în fața oglinzii.
Nu văzusem ceva mai banal decât mine în acel moment. Dar îmi purtam sufletul într-o comoditate din aia cruntă. De fapt nu neapărat comoditate dar iubesc simplitatea. Și cine mă observă așa, o să mă observe și în ziua când le voi da o șansă botinelor cu toc, rochiței și fondului de ten.

Mi-am găsit locul în teniși, mi-am luat pe fugă cheile și căștile și am plecat spre muncă.

Sunt dependenta de muzică.
Și iubesc ca în timp ce ascult muzică să analizez oamenii din jurul meu. V-am mai spus că mă inspirați.
Era un cuplu foarte tânăr. Aveau hanoracele asortate (întâmplător sau nu) și mergeau timid. El privea în direcția opusă, îndrăznind să o privească doar pentru câteva secunde iar ea privea în jos mușcându-și ușor buzele.

Erau simpatici. Eu am zâmbit în sinea mea încercând să-mi dau seama dacă-s la prima sau la a doua întâlnire. Cert e că-mi amintisem de noi.

tumblr_odc7zvjypn1tiyj7vo1_500

Leave a Reply

