am dat inima cu ei

Oameni. Mulți oameni. Mereu alți oameni.
Zâmbete. Griji. Remușcări. Regrete.
Oameni.

”Iubeam… hm, poate o să ți se pară ciudat dar iubeam să dau inima cu ei. Nu știu cum să explic altfel asta. Nici nu vreau. E o metaforă, zi-i cum vrei. E a mea. Iubeam să știu că ei mă știu așa cum sunt eu de fapt. Cu părul împrăștiat, cu mintea în colțuri, nemachiată, uneori insuportabilă, cu griji, cu oboseala adunată în privire, cu zâmbetul ascuns mereu după niște cuvinte, cu poftă de scris, cu un carnețel plin de povești, cu nervi, cu calm, cu tot ce nu știu nici eu despre mine încă.
Iubeam să dau inima cu ei.

Să mă cunoască. Să mă privească. Să ma deteste sau să mă adore. Pe răspunderea inimii mele.

Nu mi-e milă de ea.
Știu că are atât de multe de oferit… ia toate probleme asupra ei, ia decizii proaste, mă face fericită sau îmi ascunde ochii plini de lacrimi în palme.

Dar e a mea.
Uneori le întind mâna, uneori inima. Uneori nici nu realizează că au o inimă în plus care e gata să îi iubească.”

1377982_567702863277086_1260904088_n

Leave a Reply

