poți să?

”poți să mă privești în ochi? dar sincer. cu sinceritatea unui copil ce nu face încă diferența dintre bine și rău.
să nu știi dacă sunt eu binele sau răul tău
să nu știi dacă o să mai ieși vreodată din ei
din ochii mei.

poți să închizi ochii apoi și să îmi povestești ce ai văzut în ai mei? cu bucuria unui copil care a văzut pentru prima dată un curcubeu.
să îți miști buzele ușor în timp ce articulezi cuvintele
ce îmi descriu fără să vrea sufletul.
sufletu meu prin ochii tăi.

poți să dansezi cu mine în ploaie?
și să nu-mi mai alergi prin gânduri.
te rog

Poți să îmi spui ce ai simțit prima dată când m-ai văzut?
să îmi spui cu aceeași sinceritate cu care m-ai minți după. dar fă-o frumos, să mă îndrăgostesc de un vis… frumos.

Îmi evadează rând pe rând gândurile și tot ce simt. Dar tu încă ești aici. Mai viu ca niciodată. Mai colorat ca niciodată. Mai vesel.

poți să îmi cânți sufletul? să mi-l plângi? să mi-l frângi? să mi-l iubești? să mi-l uiți? să ți se facă dor? să mă arunci pe-un nor? să nu-mi mai fie dor…”

tumblr_odc0a9edic1u5lqbno1_500

Leave a Reply

