10 mii de gânduri

… și-s toate despre tine.

”Nu am mai făcut până acum asta. Sper să-i placă. Am emoții. În cam 10 minute ar trebui să primească florile.”
– i-am spus naiv că va plânge. Nu știu dacă m-a crezut. Dar ea a plâns. De fericire, de iubire, de emoție, de tot ce nu a putut să-mi explice după.

Poveștile frumoase nu sunt simple. Poveștile frumoase merită încurajări, stres, ore nedormite cu gânduri răvășite. Dar merită.
Nu vei realiza asta ușor. Cum spuneam, nu e simplu. Trebuie încredere și dorință.
Și trebuie să-ți acorzi șansa aia să fii fericit; adică să riști pentru ea.

”O să-ți povestesc imediat ce surpriză a putut să-mi facă.”

Știam.
Dar o simțeam atât de fericită încât am lăsat-o în pace. Și apoi mi-a povestit.
Da, e fericită.

”Îți dai seama că mi s-au umplut puțin ochii de lacrimi. Nu mă așteptam. E nebun omul ăsta.”

După tine, i-am mai precizat eu.
A zâmbit. Nu am văzut-o dar am simțit.

”Are emoții și te așteaptă acasă”.
large

Leave a Reply

