părul de foc

Fată dulce cu părul de foc
Mi-ai oprit timpul în loc
Mi-ai cântat iubirea
cu fiecare ceașcă de cafea
Mi-ai ascuns mânia
în vicii
în timp
în inima ta.

Stăteau literele astea mâzgâlite pe o bucățică de hârtie. Le-am citit de un milion de ori. Mereu același fior. Mințeai. Sau sunt eu atât de nesigură încât nu mai cred în tine. Și îmi spune ceva din interior că așa e mai bine.

Am mai promis. O să uit. te uit.

Știi cum lovesc gloanțele pielea? Cum îi sfâșie finețea și împrăștie sânge? Știi cum? Ei bine… așa se simt și cuvintele spuse la nervi. Cuvintele dor. Cuvintele dor îngrozitor.

Îmi bătea inima în mod alert. Să te cert? Să plâng? Să iert?

Să iert că îți păstrez chipul în minte, că îți strecor numele printre neimportante cuvinte?


 
Iubirea noastră va dura o veșnicie
Prostii
Mă minți
te minți
Cu alte o mie de sentimente pierdute
scăldate în munții
de stele
și vise pierdute.
Dar îți păstrezi frumusețea
și ma bucur căci știi
o să zâmbesc tandru
când te-oi regăsi.
Și
am să te mint și eu
cum că
nu mi-a fost niciodată dor
de noi.
de acest decor.
6cfee105ade96fd639c9913200c343e8

Leave a Reply

