2 ochi curiosi si buzele ei moi

”- Să-i scriu?
– Ce ai de pierdut?
– poate 1% din baterie.. și
– Și atât. Scrie-i.”

Cred că s-au iubit din prima dar n-au știut. Sau au știut dar nu și-au recunoscut asta. Dar sunt atât de frumoși împreună. Știi… îmi place să văd oameni fericiți. Oamenii fericiți sunt mai frumoși, au chipul mai luminos.
– Nu știu despre cine vorbești. Sunt o banală voce din capul tău și nu am idee despre cine vorbești. Doar nu vorbești de tine
SHhttt.
Nu. Asta nu e povestea mea. Asta e povestea lor. Am promis să nu dau nume.
– Dar suntem doar noi.
Agh, nu.
Știi…
Cred că seara e un cuvânt magic pentru ei. Seara s-au cunoscut. Ai idee ce frumoasă e sub lumina Lunii? Ai idee cum îi desenează Soarele zâmbete pe față? Ai idee cât de frumoasă e când vorbește de el?
Sau el de ea?
Aș vrea să fie toate poveștile așa.
Ah, și să vezi ce adorabili au fost când s-au ciondănit pentru prima dată. Marea e martoră. Așa cum a fost și a săruturilor și a îmbrăților dintre ei.

” – I-am scris. Are ceva omul ăsta de m-a făcut să mă îndrăgostesc de el.”

” – E norocoasă că e a ta.
– Aș putea să jur că norocosul sunt de fapt eu.”

39f37221c69f9f65c1000aa89a811025

Leave a Reply

