eram cineva

De data asta
doar de data
plec eu.

Nu pentru tot anul,
nu aș rezista.

plec pentru o veșnicie
de aici
de acolo
de oriunde mi-am lăsat inima.


– De ce taci? nu ai nimic să-mi spui? Nu ai nimic să-mi mărturisești? Mă lași să vorbesc singură? Iar? Iar? Te-aș întreba de ce… De ce mi-ai atins piciorul cu atâta tandrețe, de ce mă privești așa pierdut dar cald… de ce stai și nu-mi spui nimic. Știi, am un suflet. Am un suflet la care țin mult și mi-l distrugi! Așa simt, simt că mi-l distrugi, că mă distrugi, că nu mai sunt eu. Nu că nu mai sunt eu eu, ci nu mai sunt eu când sunt cu tine. Căci tu…
hm
Tu ești perfecțiunea aia defectă rău după care mi-am pierdut capul.
Și inima
Da, inima. Dar ți-am mai spus. Căci mereu vorbesc doar eu. Și spun aceleași lucruri și tu mă asculți și-mi zâmbești și ești acolo.
Dar acolo e departe.
Vezi? O iau razna. Mi s-a răcit cafeaua, mi s-a stins țigara, a răsărit și Soarele iar tu tot nu exiști. Nu cum vreau eu. Mă simt ca într-o piesă de teatru. Da din aia proastă unde vorbește doar actrița principală iar publicul nu o alungă de pe scenă pentru că simte ce simte și ea. Confuzie, iubire. Cine știe? Regizorul? Nu există nici el. Cum da… nu exiști nici tu.
Să fie ăsta un monolog al inimii?
Altul?
Eram cineva până să te cunosc. Apoi am devenit specială și apoi nu mai erai.
Sau poate am plecat eu. Dacă de fapt eu am plecat iar tu nici nu știi? Iar eu nu-mi amintesc. Poate ți-e dor. Căci mie îmi e.

Ai plecat tu
sau am plecat eu
ni s-a despărțit drumul
regreți?
îmi pare rau.

11801162_851665258214177_491512295_o

Leave a Reply

