spune-mi

Spune-mi ce simți când ploaia atinge pământul. Povestește-ți zâmbetul când te sărută vântul. Spune-mi cum e să fii tu prin ochii tăi.

Căci ai mei sunt reci și grei.

Spune-mi cum te bucuri când răsare Soarele. Spune-mi ce faci când ți-e frig. Spune-mi ce faci când ți-e dor. Spune-mi cum iubești. Cum trăiești. Cum îți torni vin în pahar seară de seară.

Căci eu nu mai pot să te cunosc cu adevărat.

Spune-mi cum ai învățat să dansezi. Spune-mi ce te face fericit. Cu adevărat fericit. Spune-mi care e anotimpul tău preferat. Spune-mi despre tine. Spune-mi că într-o zi o să mai vii.

Căci mi-e foarte dor să știi.

Spune-mi de ce ai iubit să mă vezi confuză. Spune-mi cand ai dormit ultima dată sub cerul liber. Spune-mi câte au fost. Nu contează. Spune-mi dacă mai are rost.

Căci mi-ai întors lumea pe dos.
1004818_530446527002720_1153557706_n

Leave a Reply

