efervescență

Priveam paharul plin cu bule de la calciu ce de dizolva în neștire. Poate somnul e totuși un element important din viețile noastre și poate… ar trebui să am grijă de mine.

Dar cum să mă gândesc la mine când e o lume întreagă afară care are nevoie de mine? Cum?

Cum să le vorbesc oamenilor despre cum să fie puternici dacă eu nu îmi duc limitele la extrem în lupta mea eternă spre a face ce iubesc și a fi fericită cu asta?
Cum?

Deși mă alint uneori știu că sunt o persoană puternică. Doar că am nevoie să mi se mai amintească asta. Căci sunt om. Și am slăbiciuni. Și frici. Și uneori mă copleșesc.

Pe voi nu?
Vouă nu vă e niciodată frică? De întuneric, de singurătate, de oameni… de voi?

Căci mie uneori îmi e.

Și cedez și ma topesc în gânduri și lucruri pe care nu le voi putea spune vreodată. De frică.
Frica mă face de fapt o persoană puternică.
Căci o cunosc și mi-o asum.
Așa cum îmi asum și cuvintele scrise, și ceea ce fac, ce gândesc, ce spun, ce transmit.

Nu sunt o persoană perfectă. Dar sunt perfect de neplictisitoare și urăsc monotonia. Și nu pot dormi mult.

Priveam în continuare la pahar. Detest pastilele efervescente. Probabil și ele pe mine. Deci e reciprocitate și suntem ok cu asta.

Dar cum rămâne cu dorința de a nu ceda și de a fi mereu puternică? Știți cum e? Îți găsești un ambalaj drăguț și îți pui întocmai ca pe o etichetă calitațile și defectele și ce simți și ce faci. Și e perfect. Până când cineva vrea mai mult. Și îți vei dizolva sufletul în iubire.

Vei fi aceeași.
Dar sub o altă formă. Și nimic nu va mai fi la fel.

10646956_702690699778301_9054881241494033374_n
Foto: Diana Butnaru

Leave a Reply

