un erou. 6 august

6 august 2012:

Aş vrea să fiu eroul tău! să fiu eu fraierul care te scapă de monotonie şi te închide pentru totdeauna în Paradis. am Paradisul meu- pentru că sunt om. Sunt fericit. Vreau să fii şi tu fericită! Hai zâmbeşte! aşaaa. eşti foarte frumoasă!

Aş vrea să fiu nebunul care îţi jură iubire deşi i-ai frânt inima.

“Paralizez la gândul că aş fi putut să nu te am… O, Doamne!”

Vreau să te salvez de nebunia în care trăieşti. Ţi se pare absurd dar e pe bune… e o nebunie: publicitate de prost gust, tipare de tot câcatul, melodii fără versuri, vara fără ploaie, dăruire fără sentimente, vorbe fără logică, bunătate rătăcită pe afişele de mult căzute de pe clădiri. E o nebunie. dar eu te vreau doar pe tine. Tu eşti pură, sinceră, inocentă, dulce, a mea.

Lasă-mă să îţi strâng mâna şi să îţi ascult bătăile inimii. Mai ai inimă, nu-i aşa?

Lasă-mă să te mănânc din priviri şi să te dezbrac din vorbe. Lasă-mă să te admir atunci când dansezi. Lasă-mă să-mi muşc buzele atunci când laşi urmele de ruj pe ceaşca de cafea. Lasă-mă să fiu eu lumea ta.

Eroul tău.

Te rog să crezi din nou în poveşti! Nu e nimic pierdut. Noi am inventat timpul iubito şi acum… acum el ne controlează pe noi! Nenorocitul!

Eu sunt eroul tău. Sopteşte-mi la ureche asta. te rog. Voi fi fericit!

Leave a Reply

