eu şi oamenii

Eu
Eu sunt mereu înconjurată de oameni. Asta mi-am dorit, asta iubesc. Să fiu înconjurată de oameni. Oameni care au toane, zile proaste, se detestă, se consideră frumoşi, le trece, îşi complică existenţa, zâmbesc.
Oameni.
Oameni care mă fac să mă simt om.
Eu, în amestecul propriu de griji, nopţi nedormite, frustări şi preocupări fireşti zâmbesc mult. Şi dau sfaturi. Nu pentru că nu am lucruri mai bune de făcut, nu pentru că am timp liber pentru asta, nu pentru că am o experienţă prea vastă… ci pentru că oamenii merită să ştie că trebuie să fie fericiţi şi să se bucure de viaţă.
De viaţă în cele mai mici detalii ale sale. Să se bucure de viaţă dimineaţa, la prânz şi seara. Să zâmbească mereu căci probleme vin şi pleacă. La fel ca şi oamenii. Dar mereu vor apăre alţii. Aşa cum mereu vor apărea alte motive să zâmbeşti.
Oamenii par mai oameni când învaţă să se respecte, să se iubească şi să-şi zâmbească în oglindă indiferent de cât de naşpa le stă părul.
Mie îmi place să scot ce-i mai bun din oamenii pe care îi cunosc. Nu ştiu dacă îmi iese mereu, nu ştiu nici măcar dacă ceea ce le zic are logică dar… dar ştiu că i-am scos din globul lor problematic pentru câteva secunde. Îmi place să ascult oamenii. Să le spun că e bine ce fac pentru că oricât de absurd ar suna nimic nu e imposibil ci doar trebuie uneori să faci un update propriei persoane şi să-ţi schimbi perspectiva.
Perspectivele îţi pot schimba şi viaţa.
Eu…
Eu sunt un om care vorbeşte mult, râde şi mai mult, plânge doar când e singur pentru că detestă să devină vulnerabilă în faţa altora, creez poveşti, iubesc tot ce poate fi iubit – aproape tot ce mişcă – scriu, vorbesc mult şi îmi place să fiu înconjurată de oameni.
Iar oamenii…
Din varii motive absurde sau drăguţe sau din obligaţie chiar stau în preajma mea.

Leave a Reply

