cântaţi-mi poveştile

Eu scriu mereu poveşti în capul meu. Mi-aş dori uneori să-mi citiţi gândurile. Să vă uitaţi în ochii mei şi să mă citiţi.

Să-mi cunoaşteţi fricile, motivele de bucurie, fluturii din stomac, nervii, calmul, versurile ce nu-mi dau pace, amintirile, dezamăgirile, pasiunile.

Iubesc să visez şi iubesc să nu îmi cenzurez în vreun fel firul logic de a crea poveşti. Asta sunt eu.

Pot fi nebună, pot să plâng, pot să râd în hohote. Şi astea-s exact lucrurile pentru care vreau să fiu iubită. Pentru tot ce nu pot explica, pentru tot ce nu pot arăta pe bune. Uneori sunt timidă.  Jur, uneori sunt timidă. Sunt timidă căci mă pierd în cântecele din mine ce nu-mi dau pace.

Eu… Eu îmi doresc să citiţi dincolo de cuvintele ce le aşez cu stângăcie peste tot. Îmi doresc să citiţi ca şi cum trăiţi în momentul acela ce povestesc eu. Poate chiar aţi trăit. Nu vreau aprecieri pentru că zâmbesc frumos atunci când spun că iubesc să scriu. Vreau aprecieri pentru că aţi înţeles bucăţica aia de suflet pe care am lăsat-o acolo.

Azi de exemplu mi s-a aşezat praf de stele pe vise.

Mergeam uşor împiedicată să îmi iau cafea şi ploua. Tare. Şi era frig. Fredonam cât să mă aud eu diferite versuri şi am început să zâmbesc. Am început să zâmbesc pentru că mi-am amintit că le-am spus de multe ori oamenilor că trebuie să înveţe să iubească ploaia. Că e frumoasă, că are şi ea farmecul ei. Şi îl are. Îmi vedeam chipul fericit în picăturile de ploaie de pe asfalt.

Vreau să înveţe oamenii de la mine că trebuie să iubească orice.

Vreau să zâmbiţi când citiţi şi dacă nu vă place ce scriu să căutaţi altceva dar să citiţi. Să căutaţi în voi bucuria de a citi şi de a iubi ploaia. Şi piesele vechi ce trezesc amintiri.

Chiar mi-aş dori să îmi citiţi poveştile din cap privindu-mi faţa chinuită mereu de motive ce îmi solicită expresivitatea.

Mi-aş dori să îmi cântaţi poveştile şi să vă îndrăgostiţi de voi.

_MG_5726

Leave a Reply

