Despre muzică şi suflet

”Și inima-mi bătea, bătea de bucurie”

Într-o zi de după-amiază m-am îndrăgostit și eu de muzica lor. Era balada românului și am simțit fiecare cuvânt cântat de ei… în suflet. M-am îndrăgostit de profesionalismul lor, de pasiunea cu care își iubesc patria în versuri, de fiecare beat ce-mi face pielea de găină, de ei ca și oameni.

Oamenii sunt încă frumoși.

Mă gândesc deseori că nu tre să fie așa ușor să faci muzică pentru suflete. Iar muzica pentru suflet se agață atât de tare de tine încât cedezi și te lași pradă unor trăiri greu de explicat.

Subcarpați.

I-am revăzut live recent în Underground în cadrul Festivalului Ars Urbana. Am stat în primul rând și mi-am bucurat fiecare particică din mine. Am privit fascinată la o artă pentru care aş plăti oricând bilet. Mi-am lăsat pielea să-şi desfăşoare manifestul trăit.

Am cântat până când am simțit că nu mai am voce.
Am zâmbit la fiecare piesă şi m-am regăsit în versuri.

Muzică pentru suflet!

image

Leave a Reply

