poate sunt nebuna. Dar cred intr-o tara mai buna

“The day we give in
Is the day we die.”

Eram plecata cand s-a intamplat nenorocirea ce a zdruncinat peretii unui popor intreg. Insa mi se umpluse newsfeed-ul telefonului cu cele intamplate. Nu am stiut cum sa reactionez. Eram furioasa, trista… simteam lucruri pe care e greu sa le explic. Nu am cunoscut pe nimeni personal din cei ce astazi nu mai sunt; dar faptul ca sunt om si cred in omenie m-a facut sa imi pese. Asa sunt eu. Eu si mii de tineri. Am refuzat sa comentez despre subiect si in continuare refuz.

Dar sunt lucruri ce plutesc in aer si pe care ne straduim din rasputeri sa le intelegem. Am varsat lacrimi si am luminat cerul de ganduri.

Noi, tinerii, iubitorii de distractie, de cluburi, care alergam zilnic intre facultate si job, care scriem, care citim (da, domn’le… CITIM), care ne batem cu pumnii in piept pentru te miri ce cauza pierdute… Noi stim ca puteam fi in locul lor.
Si doare.
Noi stim ca ei inainte de orice sunt oameni (sau au fost; caci unii nu mai ocazia sa se bucure de cer, soare sau vant). Noi stim ca ei nu au avut nicio vina.

Dar vrem dreptate.

Am vazut in aceste ultimele zile tineri in strada. Noi suntem viitorul si desi e naibii de negru acum vrem sa-l schimbam. Eu si alti mii de tineri visam ca intr-o zi sa vedem o Romanie mai buna. O Romanie a noastra. O Romanie mai frumoasa ca niciodata.

Avem cu ce.

Suntem la varsta potrivita sa iesim din casa si strigam. Sa strigam dupa dreptate, dupa vise cu care altii sterg pe jos. Nu ne fortati sa plecam din tara. NU VREM. Noi ne iubim patria, ne iubim folclorul, noi suntem la varsta la care putem iubi orice. Nu vrem sa plecam. Vrem sa ne folosim mintea aici. Vrem sa fim forta de munca a acestei tari.

Nu vrem sa ne demonstrati ca stiti jocuri politice. Stim deja.
Nu vrem violenta.
Vrem sinceritate si dreptate.

Pe noi ne termina sistemul. Suntem sub aripa unui sistem bolnav impotriva caruia au mai luptat si altii inaintea noastra. Parinti, bunici, strabunici. Stim cu totii povesti. Stim cu totii ce s-a pierdut, ce s-a vandut si ce ne-a mai ramas sa amanetam.
Dar nu vrem sa ne vindem si sufletele sistemului. Nu si sufletele.

Ne-ati luat aproape totul. Dar vrem sa traim si vrem sa traim aici.

Poate chiar sunt nebuna dar eu va jur ca ma hranesc cu speranta unei tari mai bune. Si daca va pasa… iesiti naibii din casa!
Nu puteti fura toate generatiile!

#colectiv #unitipentruromania
12187917_1010682585621148_3206696444575297574_n

Leave a Reply

