poveste urzita

De cand eram mica am iubit povestile. Mi le spunea bunicul sau bunica inainte de culcare sau cand ne plimbam.
De la ei am mostenit placerea asta de a impleti povesti, de a asculta si de a impartasi lucrurile frumoase.

Mie mi-i tare draga tara asta si tot ce ofera ea. Si mi-s mandra ca-s moldoveanca. Mi-s tare mandra de asta. Si ca orice moldoveanca imi iubesc portul si folclorul. Detaliile alea colorate cusute cu atata maiestrie pe ii au auzit povestile mainilor trudite de vreme ce ani la randul si-au pus sufletul in traditii si obiceiuri.

Asta mi-a atras atentia la hainele urzite cu atata maiestrie de Urzeala. Imi aminteau de ceva si imi bucurau ochii de fiecare data cand le vedeam. Am cautat si-am inteles. Redau si promoveaza romanescul.

Ei, pai cum sa nu fiu mandra?

Exact cum banuisem. A inceput o poveste ce azi e data mai departe de tineri frumosi ce promoveaza frumosul. Nu am indraznit sa cer eu interviuri, nu vreau poveste cu dialog, vreau doar sa aflati si voi ce am aflat si eu.

Urzeala s-a nascut la Romană, pe stradă Pitar Moș, în cârciumă, La Copac. Daca o asculti pe Oana, “mama” Urzeala vorbind despre ce a creat, vei auzi o romanca mandra ce vrea sa duca mai departe aceasta poveste urzita in colaborare moldoveano – oltenească.

Ce e frumos si lui Dumnezeu ii place iar talentul, inspiratia si pasiunea din acest proiect se vede in fiecare creatie.

Ornamentele traditionale romanesti trebuie sa fie vazute la adevarata lor valoare. Intr-o lume grabita in care viitorul inseamna doar modern, sa promovezi folclorul pare o lupta cu morile de vant. Dar tinerii reusesc sa valorifice si sa descopere din comorile trecutului in materie de design vestimentar prin Urzeala.

Eu scriu de placere despre lucrurile care imi plac. Imi dedic timpul liber promovarii lucrurilor ce merita sa fie vazute si auzite.

Povestea de azi e doar o mica din tot ce inseamna de fapt brandul de care m-am indragostit. Considerati ca povestea ast’ a mea nu are sfarsit. Va dau libertate. Gasiti-i un sfarsit urzit frumos chiar de voi!

Fb page: https://www.facebook.com/urzeala.ro?fref=ts
Instagram: https://instagram.com/urzealawear/

Semnat urzit,
o mandra moldoveanca

11943383_863596753687694_732674524_n

11911608_863596933687676_940551634_n

11925977_863596783687691_2001420631_n

11937895_863596757021027_598189031_n

QSD_5690

Leave a Reply

