Om fericit

Am doar 20 ani dar port cu mine in suflet si in gand povestile a sute de oameni pe care i-am intalnit in ultimii 6 ani. Zic 6 pentru ca de atata timp fac voluntariat. Nu am ales eu sa fac asta, imi amintesc si acum ca eram in clasa a-IX-a si m-a “carat” o prietena dupa ea “Hai, o sa-ti placa!”.

Pana sa ajung in clubul de voluntariat ce avea sa ma schimbe in mod cert ca persoana, eram doar o eleva a Colegiului National “Mihai Eminescu”, timida, a carui glas nu il auzeai decat daca era neaparata nevoie.

Despre experienta de acolo o sa va vorbesc intr-o alta postare, ce imi doream enorm sa subliniez e faptul ca mi s-a demonstrat ca lucrurile care ma pot face cu adevarat fericita nu costa bani ci timp si mult suflet.

Nu regret nicio secunda, niciun proiect, nicio noapte nedormita.

Azi, ma mandresc sa spun ca sunt o persoana ce a reusit poate macar o data sa inspire. Am invatat ca munca mea poate fi rasplatita cu dragoste, lacrimi de fericire in ochi, cuvinte stalcite, imbratisari, mesaje kilometrice sau prezente.

Am invatat ca uneori e important sa lupt pentru cauze aparent pierdute. Am invatat ca merita sa dedic timp pasiunilor.

Am postat pe pagina mea personala de facebook de cateva ori postari cu titlul “Zambetul din spatele muncii”, ce aveau ca idee principala faptul ca desi nu am timp sa ma odihnesc uneori, faptul ca fac ceva ce imi place si reusesc prin munca sa fac oameni fericiti, imi da energia de a continua. Independenta mi-am castigat-o singura dar siguranta pe mine si ceea ce gandesc am invatat-o de la altii.

In cei 6 ani de cand fac asta (cu mici pauze) am avut proiecte dedicate copiilor, batranilor, mediului, festivaluri de muzica, festivaluri de cultura urbana, reviste samd. Mi-au zambit si m-au incurajat oameni ce ulterior mi-au spus ca sunt mandri de ceea ce am realizat.

Azi, acum, imi doresc doar sa va impartasesc, rand pe rand, experientele minunate pe care le-am trait si ce am invatat din fiecare. Sunt un om fericit si ma declar implinita.

Visul meu in acest moment e sa reusesc sa le ofer si celor din jurul meu pasiunea pentru a face lucruri frumoase in schimbul zambetelor.

Vesnic recunoscatoare oamenilor,

DSC.

Leave a Reply

