povestea lui. calmul ei.

mewants

“Nu poti sa-mi intelegi nebunia daca nu stii sa fii calm.

Ea… ea e calma. Enervant de calma si rade mult. Dar frumos. Pentru ca e frumoasa. M-as putea indragosti de ea daca nu ar face-o altii inaintea mea. Vorbeste cu pasiune despre pasiune. Si rade mult. Da dom’le! Are genul ala de zambet dupa care mori…

Mori de iubire deci ti-ar parea bine.

Cand am vazut-o prima data… nu am vazut-o de fapt. O stiu din fotografii. Dar imi amagesc nebunia cum ca o cunosc bine de fapt. Si ea ma stie pe mine: atat de bine mi-am educat imaginatia.

Uneori imi inchipui ca o tin de mana si ca ma plimb cu ea si ii vorbesc despre fleacuri. Caci asta ar merita o fata ca ea. Lucruri dragute dar din inima. Aceeasi inima pe care zilnic mi-o vand unor demoni ce-mi hranesc pasiunea cu minciuni. Cum ca e acolo, mai aproape si ma vrea si ea.

Dar eu sunt nebun! Dupa ea. Si-n general sunt nebun. Sunt nebun si atat.

Dar e frumoasa.

I-as canta zilnic inocenta si mi-as pierde diminetile jucandu-ma cu parul ei. As saruta-o si as strange-o la pieptul meu pana cand… ar disparea caci a fost doar un vis.”

Leave a Reply

