iubesc sa…

… fac multe lucruri in acelasi timp.

iubesc sa rad ca nebuna des

iubesc sa… plang, sa zambesc dulce, sa afisez ignoranta, sa fiu prietenoasa.

iubesc sa las urme de ruj pe paharul din care beau vin.

iubesc sa ma trezesc dimineata.

iubesc sa fiu om.

iubesc sa dansez.

IUBESC sa iubesc. Orice. Nu pe oricine.

Sunt sufletista, blogul meu stie asta – usor vulnerabila chiar.

De ce iubesc? Asta e o intrebare la care in general refuz sa raspund (chiar si atunci cand o voce din capul meu ma intreaba).

Iubesc sa scriu. Iubesc sa scriu pentru ca asta ma face sa ma simt intreaga. Asta si dansul. Am invatat cate ceva din tot ce am trait pana acum si am fost mereu fascinata de capacitatea oamenilor de a iubi. Fiecare persoana a invatat sa iubeasca altfel. Singurul lucru in comun e sinceritatea. Dar ei iubesc altfel. Unii iubesc prin gesturi, altii prin vorbe, altii prin soapte, altii in scris.

Dar iubesc.

Iubesc sa privesc oamenii si sa ii citesc. Iubesc ca nu ii pot totusi niciodata intelege pe deplin.

Si mai iubesc sa…

11

 

Leave a Reply

