azi imi canta Subcarpatii

Am mai zis-o: una dintre micile placeri ale vietii este sa stii sa te bucuri de ploaie. Iar acum ploua.

Daca nu stiti cum, recomand eu ceva: accesati Youtube-ul, cautati Subcarpati si lasati baietii sa va vorbeasca despre ploaie si cultura cum numa’ ei pot s-o faca!

Piesa “sa ploua” e fara dar sau poate una dintre preferatele mele si nu doar din cauza sound-ului care imi pierde corpul in miscari ci si pentru ca versurile (relativ simple) transmit ceva!

Ei bine, acest “ceva” nu il regasiti nici in 10% din piesele de succes (not) ce se tot asculta la radio.

Scurta paranteza: nu sunt hater, de multe ori ma trezesc si eu fredonand diverse dar… dar mi-as dori din tot sufletul ca artisti ca Subcarpati, Argatu, Parazitii, Nimeni Altu si multi, multi altii sa fie mai promovati in tot ce tine de media.

Incheiand aceasta paranteza nu pot sa va spun decat atat: inca nu am vazut atmosfera la fel de faina in alt club/pub din Iasi, ca in Under pe “Sa ploua” sau “Balada Romanului”.

Cand eu zic limba voi spuneti Romana, Limba…

 

 

 

Leave a Reply

