Visez

Visul meu e sa fiu fericita. Visul meu e sa-i fac pe altii fericiti. Cred ca asta, pe langa pasiunea pentru dans si amintirile, e singurul lucru de care ma bucur de cand sunt mica. Sa visez.

Da, eu visez sa schimb lumea! Ignor uneori tot ce se intampla in jurul meu si eu ma gandesc cum as putea sa schimb lumea. Poate inca sunt un copil undeva in sufletul meu, un copil care  iubeste sincer si care stie sa se bucure de ploaie.

Mai visez si ca-ntr-o zi o sa pot zbura – de aici si pasiunea mea pentru cerceii cu pene. Imi place sa fiu libera.

Visez sa vizitez Thailanda si Londra. Si restul lumii. Vreau sa fiu mereu inconjurata de oameni.

Deci da, sa fiu fericita. Fericirea nu inseamna doar lucruri materiale, ea chiar poate fi gasita oriunde; tine doar de noi, ca oameni sa vrem sa fim fericiti. Eu pentru asta lupt. Vreau sa am mereu un zambet pe buze, si daca cineva va vrea vreodata sa ma loveasca cu propria mea arma… va trebui sa-mi zambeasca!

Visez.

Leave a comment